Wprowadź proszę adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci nowe hasło na ten adres.
1. Zgodnie z brzmieniem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, każdemu Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia liczony jest od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta osobiście lub przez osobę trzecią przez niego upoważnioną do odbioru Towaru, inną niż przewoźnik.
2. UWAGA! Klienci sklepu Friska Drogeria Naturalna, muszą być świadomi, że zwracany w ramach wykonywania prawa do odstąpienia od umowy towar podlega regulacjom ograniczeń wynikających z ustawy, a więc nie może być zwrócony w formie, która zgodnie z brzmieniem pkt 5 art. 38 ustawy o prawach konsumenta wyłącza jego ponowne zastosowanie w niepogorszonej formie. Klient rozumie, że zużycie danego produktu, naruszenie jego zapieczętowanej formy lub naruszenie właściwości, które wyłączają jego wyjściową formę podlega ewentualnemu zwrotowi w procedurze reklamacyjnej i po ewentualnym uwzględnieniu reklamacji, nie zaś w wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy, ze względu na prawną konstrukcję tej instytucji
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę, przesyłając jednoznaczne oświadczenie woli odstąpienia od umowy:
a. w formie papierowej na adres podany poniżej
b. w formie elektronicznej na adres: zwroty@friska.pl
4. Klient może skorzystać z oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu internetowego (link do formularza TUTAJ). Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, a także nie stanowi warunku do prawidłowego odstąpienia od umowy przez Klienta.
5. Do zachowania 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległości wystarczy przesłanie oświadczenia woli o odstąpieniu, przed upływem wskazanego terminu.
FRISKA Drogeria Naturalna
ul. Kościelna 39A
60-537 Poznań
Po otrzymaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów na podane konto bankowe. Zwracamy koszt towarów oraz koszt ich dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym Sklepie internetowym).
1. Pobierz formularz zwrotu dostępny TUTAJ
2. Wypełniony formularz wyślij na adres: zwroty@friska.pl (masz na to 14 dni od momentu odbioru paczki)
3. Wydrukuj wypełniony formularz i odeślij go razem ze zwracanym towarem na podany powyżej adres
4. Po odbiorze paczki przez nas czekaj na zwrot środków na podane w formularzu konto bankowe
Oczywiście nie musisz korzystać z naszego formularza, jednak będziemy wdzięczni jeśli się na to zdecydujesz. Znacznie ułatwi to nam zajęcie się Twoim zwrotem.
Jeśli otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, został uszkodzony w transporcie lub chcą go Państwo reklamować z jakiegokolwiek innego powodu prosimy o kontakt z nami na adres: reklamacje@friska.pl lub na nr telefonu: 731 816 336.
UWAGA! Jeśli Twoja paczka została uszkodzona w transporcie lub została naruszona taśma bezpieczeństwa, koniecznie sprawdź zawartość w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości należy spisać protokół szkodowy.